10 Şubat 2010 Çarşamba

özlemini kağıtlara döken bir aşık...
hala alışamamış yokluklara...
ölümlere..
sevdiğinin yerine koyamamış başkasını...
ve hala özlemekte...
bakın ne güzel anlatmış..
şimdilerde bir türkü tutturmuşum ki sormayın gitsin,
her söz, her mısra bir yüreği bu kadarmı yakar,
şimdilerde bir şişe daha ister onunda dibini görürüm sanırım,
midem kabul ettiğince...oysa nede güzel başlamıştı,
bir çift hiçmi kavga etmez Allahım...
küçük tartışmalar elbetteki oldu ama
her defasında minik bir öpücük tüm sorunları halletti,
mesela hiç başka yastıklara başımızı koymadık,
hatırlarmısın iş için gittiğim bir gün sende annenlere gitmiştin
dayanamamış gecenin bir yarısı kalkıp gelmiştim.
bugün sanırım beş yıl oldu, beş yıl önce çekip gittin ama
bu sefer annenlere yada bir arkadaşına değil
çok uzaklara gittin,gözlerimde artık iyi seçemiyor,
daha geçen gün Furkan ile Cemi karıştırdım
şimdi nasılda gülüyorsundur kimbilir.
evet torunların her gün seni soruyor söyleyecek bir şey bulamıyorum ,
İstanbul kızımız oda suskun ,bir şeylerin ters gittiğini oda biliyor ama
ben mutluyum, yakında sana geleceğimi söylüyor doktor...
şimdilerde biraz suskun,
şimdilerde biraz mutlu,
şimdilerde toprakla sözlü,
azraille nişanlıyım
şimdilerde ölümü bekliyorum...
Gürkan Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder